Digital kommunikation og strategi


Ja det var navnet på det udemærkede foredrag jeg var til i går. Det blev afholdt af en ledende person i et af Danmarks største reklamebureauer. Indholdet mindede ret meget om det jeg lige have hørt til et andet arrangement afholdt af IIH Nordic. Begge dele var en fantastisk oplevelse, mest fordi jeg blev bekræftet i at det jeg gør er rigtigt…

Fremtidens marketingsafdelinger smelter sammen, udvikleren, grafikeren og kommunikationsmedarbejderen bliver til en og samme person. Sådan er det lidt nu, men det bliver endnu mere fremover. Så når nogen kommer til mig og siger at jeg skal finde noget jeg er ekspert i, så er svaret:

”Nej det skal jeg faktisk ikke….”

For jeg er ekspert, på MANGE områder… lige præcis alle de områder som man bør være det på hvis man vil have en plads i fremtidens marketingsafdelinger.

Ham/hende der kan lidt af det hele, bliver GULD værd lige om lidt. Så jeg suger til mig af viden på alle områder…

Den klogeste sætning fra i går var: ”Digital er ikke en kanal, det er et vilkår”

preview_COLOURBOX5984643